Wednesday, October 24, 2007

Raya Lagi..

Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin..

Tahun ni aku raya kat Nogorilah sebab aku keje 1st Raya tuh..





Kg Kota at Nite..


Utk pengetahuan korang, Jln kat Kg aku dah ditukar ye..

ni sebab bapak aku dah diacknowledge di kg sebab anak2 dia dah banyak

berjaya dan byk mengharumkan nama kg .. he.. he..




dan jugak supaya cucu 2 dia tak dijadikan bahan ketawa bila dah masuk sekolah & u nanti..
Raya tahun ni jugak aku sempat jumpa , beraya , berborak....

dan juga mencubit pipi Ejayyyyyyyyyyyyyyy....


Kpd semua Selamat Hari Raya , jom jumpa Ejay bila dia datang KL nanti...

6 comments:

k said...

fasek, ei, itu baju macam aku punyeerrr ajer...hehehehehe.

oiii, ejay dah gemuk giler babi lah... masa dia main gay dengan aku....kurus lagi...kakakak.

Unknown said...

Comel anak... macam papa dia... hehhehe... best dpt raya kat kampung...

nilki said...

ejay..ko dah cakap ngan fasek..bukan ko gaduh..ko pom tak nak moto bgan dia..
slamat raya korang dua..maaf zahir batinn

aiie said...

so...jalan hj ipap dah takde lah dil ek?

Upiq said...

Jang,

Dalam gambar ekau nampak masih kacak, hensem dan segak larrr...

ko patut cabut bulu janggut ejay tuh...

ejay said...

fasek hari tu aku letih sgt, so next week aku pi rumah hang, isnin hang kerja x? klu boleh 8-5 ptg. aku free waktu tu coz bini aku pi putrajaya, so kena jaga anak2