Wednesday, February 6, 2008

One more

Bulan nih dah masuk bulan kelapan blog diterbitkan dan semalam seorang lagi PW clan dah menjumpainya. Adi Musnizam, the last band member yg tidak dapat dijejaki buat sekian lama sudah kini kembali ke pangkuan kita. Beliau adalah lead guitarist Plainwater yg telah mengegarkan hari terbuka Desasiswa-desasiswa di USM bersama-sama dengan Aiie (Drummer), Araya (vocalist & rhythm) dan Fassek (Bassist). Dengan terjumpanya AdiMus, maka, lengkaplah keahlian band Plainwater. Nama blog ini juga diambil bersempena nama band tersebut disebabkan sejarah silamnya yang tersendiri dan mereka2 yang membesar disekelilingnya.


Thus, operasi jejak kasih kita nih dah menemukan balik ramai kengkawan kita cam Izat, Rocky, Dol, Rockerz, Stone, AdiMus, Nikki, Steven Ah Pek, Ejay, Araya, Fassek, Ed, Sawo, Assakhof, Juhair, Fatin, Chin Peng, Ayam03, Pelepek, Keat, Muharam, Aiie, Eddie dan ramai lagi yang tak tersebut kat sini.

Walaubagaimanapun, ramai lagi yang kita tak dpt contact cam Lamkee, Sadat, Pok Nik, Jibam, Bob Islam, Tikuih etc etc.

Jangan lupa dan jangan segan untuk postkan perkembangan korang sebab saper tau, satu hari nih PW clan bleh menjadi network yang boleh membawa manfaat kepada kita dan keluarga kita. Yang bernasib baik, bleh tolong yang susah. Yang ader projek, bleh kasi kat PW clan. Yang pandai mengaji, bleh ajar anak2 kita baca Quran. Yang ader hobi sama, bleh connect and enjoy sesama. Bila ader open house, bleh kita gie sesama. Nanti sampai anak kahwim pon, hopefullype kita bleh pegi sbb ader antara kalangan kita yang tak dpt pegi majlis kahwin korang dulu2.

So, teruskan lah usaha jejak kasih sebab kalau bukan kita yang nak mencari dorang, saper lagi?

No comments: