Wednesday, July 18, 2007

hello...aku ada!

people...

aku balik last tuesday tapi tak sempat nak check blog or reply comments etc..jadual aku macam celebrity sikit hehhehe pack..aku jumaat ni balik KB kejap,pastu 24 ni aku nak gi phuket plak sampai 27 july so maybe after that boleh lah plan apa apa yg patut..jamming ke,makan2 ke,sekarang ni aku kat USJ 2,...its good to see rusty and dakadil here..rusty...lonestar lu ada kat penang..dah lama aku tak tgk dia but someone is looking after her!! shes in a very good hand dont worry!! ownership dia still lagi aku..so aku main dgn les paul special je sekarang..well its epiphone je lah gibson mahal gile!!wait lah..dil..apasal kau kat tesco kajang?? kalau senang kau dtg lah area usj ni or any subang jaya area boleh gi makan. sama sama ok!!..maklum sajelah seminggu dua ni kena spend more time dgn family dulu lah..after 27 july kita meet up ok...eddie n upiq kalau hangpa nak plan apa apa pun wait lepas 27 ok!!...

anything just buzz me at zero one seven nine eight one five eight zero zero okay!

kalau nak jamming adalah amat dia alu alu kan..jgn lupa bawak wife sama ok..btw my other half name is lara hassan! hi everybody....

see you when i see you

7 comments:

khunkeat said...

cool man aiie. maybe we should met up too yeah? say hi to lara for me. u hv not intro yr wifey to me la woi..biler?

Fadil said...

Aahhh.. Aiie

Ko dah pai mesia rupanyer.. Miss lah jawap nyer tie alex ferguson aku tuh....
Aper aku nak jwap ngan member kat opis nie. Aku dah canang satu opis taw, aku nak pakai tie tuh....

Rusty said...

Aiie,

Aku rindu kat Lone Star......

Upiq said...

Aper kata kita layan karaoke sempena menyambut baliknya aiie dari UK, nak? Aiie nak distribute buah tangan dari london wehhh...

nak nak nak nak....?

lepas tuh kita layan teh tarik ker, pau tampin ker etc...

amcam?

Fadil said...

ya.. aku stuju sgt tuh Peq,

Kte nyanyi spai muntah2. Aku cadangkan 28hb July sabtu malam tuh. sebelum aiie bz kan. Ha... Aiie ko dah takder alasan lagi.

Aku nak nyanyi lagu Dambaan Pilu dendangan Khai.

Sape setuju tlg reply...

Rusty said...

Aku setuju bonar, aku pon nak nyanyi lagu My Heart...... Sape nak set tempat?

nilki said...

when i was down...you came to me..
Jamie ..Jamie..i am so glad you're mine..soo glad you're mine..we'll be..