Tuesday, July 17, 2007

nilki's family


Ni gambar masa opis funday kat zoo singapoo..
sorry..takde gambar awek jepun..
aku sekeluarga jer mesia, lain2 asean + jepun..
tetiba jer..dah ade 3 anak..ntah masa mana, aku pom tak tahu..rasa baru jer lepas main tenis kat
usm (depan masjid)..naik huricane..
oiiit..sape curi pakai moto aku masa aku takde..
aku tahu upik penah naik huricane aku..
aku baru jumpa spesis sama cam aku..yg cakap
pakai percentage...e.g. i think 75% it could be correct.. opis mate jepun pom cakap camtu..
depa sume cakap musti ada reference, based on survey ..quatitative, show evidence, takleh
main cakap ajer..cari penyakit kalu main lebom..cakap kene clear, kuat...kalau tak depa
habaq depa frustrating kalu cakap ngan orang cakap slow..oklah..got to learn something new..
tinggal agi 8 bulan..cuma challenging jadi orang tengah btw mesia n jepun.. dua dua main chess
pastu depa punya bishop/ castle pom masuk aku punya board eventhough aku tak main chess..
last2 jadi 3 board..pastu dept lain involve..tambah agi chess board..
conclusion, the soldier/ bishop/ queen etc can play at any board..anytime..so be good to any
soldiers..follow siam..no war..just let them use your land..
lastly, makan kat sini memang tak sedap..tak de yang sedap..
cant wait to golf at JB Palm this sat..asyik main driving range..mahal..80balls = SGD6 or RM14
....ain't it fun when you know that.....

7 comments:

Fadil said...

Nilkieeee....

Wah lawa gak bini ko lagi.. anak2 kao pun comel2 jer. ngalahkan Shasha Padang kota... Opppss.

Ingat lagi tak, Ed simor Khan.... tadi tak nak hisap tutttt... dah nak balik baru nak hisap tuttttt. Aku dah ngantuk nie... Hahahaha

khunkeat said...

so besar already man yr kid......masa u pi to the auction with me and yr bini, she was hamil with the first one.....hahaha

nilki said...

anak aku yg first, tisya very aktif..sebab mak dia panjat pagar bukit jalil masa pregnant ..nak tengok MU Beckham training...
a'aa..si pok ED ni..tadi tak hisapp..orang dah nak balik baru laa..
Aiie, mama zulu kim salam..
spiriiittt..

Fadil said...

nikkie, aper??... nak maen golf? Aku set pun ado, pekakas2 lain spt kasut, baju, glove, bola, tee, magazine golf sumo pun ado cuma aku jer yang turun main.

Aku syok sgt maen snuker lah. Jom ar main?? aku pun tgh kumpul duit nak beli table snuker nie. Aku nak beli yg bertingkat nyer, double decker, takpun yang boleh lipat2, senang sket nak simpan....

Mmuwwaahhhh Ayuuuuuuu......!!!

Upiq said...

Eh table snuker ko cam transformers larrr...

nilki, kalau tak cukup duit... mintak kat Ayuuuuuuuuu.... pi bleh tomyam dua bungkuihh...

hahaha

Fadil said...

Cehhh.. mama zulu... muka cam chiii...

Makcik kantin masa aku skolah dulu lagi lawa dpd dia... pelah ko ni yie....

nilki said...

weii..dil ko trainig kat driving range..
aku ni dok siap2..kul 5.30pagi nanti nak kuar pi umah bos jepun aku..
nak tee off kul 7 kat palm villa JB

baca joke korang dulu..tak best kalau hang pa takda..
byk member keje..takleh lawan hangpa all..
ni ada satu joke..
masa meeting dept (each Asean countries ade sorang rep or ICT cam aku, local 3,4 orang campur bosses jepun)..kita dok sibuk nak arrange Country meeting, Malaysia meeting, Indon meeting ..tetiba..kene arrange India meeting. Sekali tu sorang jepun tu tanya..India meeting or Indian meeting (depe english ngarut)..what the different..pastu ade mamat philipine cakap..Indian meeting attend by India people only..pastu Jepun tu cakap dia tak attend lah....he hee..

ayat english ntah apa..cth..pls tell me correctly..
apa laa of course aku bagi tau correctly..
tapi depa very sporting..aku suruh depa nanyi lagu doremon.. depa nanyi siap sambil lukis doremon..