Friday, July 6, 2007

Tukang Ketok Plains


12 comments:

eddie said...

Nih gambo kat ne nih?

Oven blakang nampak canggih jer...

Aiie, rambut mung panjae lagi ko?

khunkeat said...

aiie, u look cool man. lol.

the christian dioN sunglasses that u gave me as a graduation gift is still being used by me..the first choice in the car, holiday and at site..i swear...u fucking cheapo! lol

aiie said...

ni gambar kat bond st, hehehhe yup rambut aku dah setahun tak potong..

keat still have that shades ah? good huh..original tuh..

btw, i'll back in KL,Penang,KB next week till end august..
esok aku nak gi tgk grand departure tour de france 2007..hahaha

Upiq said...

Tour de France grand departure, damnn... u r having a great time there, huh? Kalau tabira dengar nih mmg panasssss....

Post some pics bro... Team Discovery, CSC, Mapei etc...

Make sure lu rembat sun shade dorang..

Weh, balik nanti cilok utk aku towel Ana Ivanovic skali... (cam nikki rembat baju Wilson tak sape ntah kat dressing room PSC).. lol...

Upiq said...

Bandana Vamos Nadal!! jugak....

khunkeat said...

upique, ana ivanonic is my gurlll man. aiie, rembat dia punye towel siap soaked with her peluh right?

Anonymous said...

any pam beskal tertinggal simpan kat aku......rocky

Upiq said...

pam tayar BDS 6876....

Pada satu masa dahulu, masa intensive training tennis for inter-varsity, adad ua ekoq beruang pi ron eland (round island) naik Yamaha Sport and suku perjalan nak naik bukit... tapi motor tak larat... pakai gear 1!

adushhhh... (tepuk daeii)

nilki said...

lega aku..lama aku tak tengok muka aiie..
baru tengok ..baru senang nak buang air besar..fuhh..
weeii aiie..ko tolom belikan
tie wimbledon yg linesmen pakai ..
ada jalur belah belah hijau hitam..

wei..sebut tennis ingat aiie masa pi PSC..jom pi PSC, leh tengok suar kecik..muah haa..opss

Fadil said...

aiie de caprio....

ko dah sampai msia lum..? Itu hari aku mimpi maen bola, tesepak bontot bini aku.... Aiie, akunak pinjam keset Tata Young, ado lagi tak??

Upiq said...

Padillllll....

A'ar aiie.... mana lu? Lu cakap by this week lu dah ader kat KL...

Kaset Tata Young - "Bilik nih macam bilik Siam!! Asyik pasang lagu Siam jer!!! (aku ingat lagi Dil...)

Fadil said...

aiie...
Aku tak nak banyak yie, aku nak tie yang Alex Ferguson pakai tuh. Kaler merah... Bos besar aku pun pun sokong MU gak. Bodek lah sket kan. Lepas tuh baru lah aku boleh marah bebudak aku macam Alex marah tepi padang tuh....

Kat pasar malam Tampin pun ado jual, tapi itu yang tipu punyer, aku nak yang original. Baru ada konfiden nak speaking english.

Aku serius nie aiie, kalu ko dapat yie, aku tukarkan tie tuh dengan poster bogel Tata Young. Amacm menarik tak??