Sunday, November 18, 2007

Spore Compilation

Takip @ pool kat umah
Me also join

not sure you all still can recall the swimming
trunk... masa kat Miami beach last time..everybody
pakai suar hawaii.. aku sorang je pakai short..pastu
korang gelak kan aku..apalagi..aku lari laa masuk air
cepat2....


Kalau datang Spore, pi makan Lau Pa Sat (Kira telok tempoyak kat sini) Tu ikan pari 10 dollar..
not bad..
@Orchard




Masa pi tengok singapore barclay open..






Beach dekat ngan umah..beach sini differ a bit..ada banyak kapal...

5 comments:

Upiq said...

nilki : ko dah ader tiga anak, ek? powerrrrrrrr....

Ejay : you better buck up man... boleh bikin anak lagi tuh..

Upiq said...

ko masih pakai seluar pendek tuh?

nak kena gelak nih...

k said...

upiq, biler u nak bikin anak lagi untuk SHARE bolah tuh dengan faiq ko tu??? lol.

nilki said...

suar kecik tu still ok..boleh pakai..sebab korang takde..leh aku pakai kat swimming pool..bukan kat beach..he he..
dah tiga anak aku..24Nov pi orientation Tiysa Primary 1..time wont wait..it will passby..like Tiger Woods said ' Ten Yards Rule"
Forget about the previous ball after u left out 10 yards from yer previous hit area. Concerntrate the next one..there's only one way..MOVING FORWARD..

Upiq said...

nilki : setiap kali wa masuk blog nih dan ternampak seluar ko tuh, mata aku sakit larrr... tukar seluar lain arrr..

Tiger Woods dapat 1st anak umur 31 bro.. lu dah tiga...

Keat : insyallah...biler ader rezeki aku buat anak larrr.. ko tuh? aper cite?