Thursday, November 22, 2007

Terkujat...

Aku gie lunch tadi dan jumpa mamat nih...
Terkujat dia....... aku pon.. (aku perasan dia dok pikir saper aku sebenarnya)
Rasa2nyer dah 10 taun lebih aku tak jumpa dia....
Some say, dialah kekasih sebenar Ejay...

Dialah Raja IRC....
Dialah Master of Puppet lab komputer....
Setakat SysAdmin USM tuh, mamat nih jauh lebey tere larrr...
Pecah masuk lam lab komputer mmg kegemaran dia...

Siang dan malam duk kat lab komputer pon dia tak kisah...
Bukan buat assignment, asyik launch 'bot' jer..
Saper tere mari lawan arrr..
Tak makan, tak minum, tak kencing, tak berak, tak mandi pon takpe... janji 'on-line'...

(aku tak amik gambar dia sbb tak bawa kamera...tapi dapat kad pun jadik larrr)


Stone, (bukan Stone Teknologi Industri tapi Stone Fizik)

kalau ko baca nih, say 'hi' to everybody... welcome back..!!!


Note: Stone, wat mai email add ko... aku invite ko jadik member dan upgrade ko jadik Super Admin Godfather User, nak? (pssstt... Stone cakap dia rindu kat Eddie.. kalau boleh, dia nak jumpa kat Pizza Hut Tmn Tun.. dua orang jer tau)

4 comments:

ahmad kamal sulong said...

so far, ni jer e-mail yang aku ada. kalau ada lagi nanti aku tambah.


root@1degree.com.my
root@2-u.com.my
root@2u.org.my
root@2uth.com.my
root@2uth.org
root@idea-kiosk.com
root@my-musicvideo.com
root@my-rakanmuda.com
root@pointnetwork-asia.com
root@rakan2u.com
root@rakanmuda2u.com
root@rakanmuda2u.com.my

Upiq said...

Mak aiiii, stone...

semua email ko pakai root... dasyat tull...

ko nih mmg rooooot arr....

ntah2 ko masih launch bot lagi kot...

nilki said...

eddie..good news for you..hehee

juhair said...

antara ayat2 ejay yang best .. tak turun, tak run bot, manator, balau